2017-08-06

Wróć za mną - A. Meredith Walters | recenzja

| 2017 | 400 | Wydawnictwo YA! | 
"Uderzenie w twarde dno było łatwe.

Natomiast wyczołganie się z powrotem na powierzchnię okazało się prawie niemożliwe." 

Aubrey Duncan zawiodła się na miłości. Co powinna teraz zrobić? Posłuchać serca, które ją zdradziło, czy serca, które podpowiada jej by po prostu odpuścić? Uzależnienie prawie pokonało i zniszczyło Maxxa Demelo. Zrujnowało jego życie i jedyną rzecz, na której naprawdę mu zależało – związek z ukochaną dziewczyną. Pragnął zasłużyć na związek z Aubrey Duncan, nawet jeśli musiałby podjąć się niemożliwego. Dlatego zgłosił się na odwyk. Aubrey straciła wszystko ponieważ poszła za głosem serca. Obiecała, że tym razem będzie myśleć przede wszystkim o sobie, zadba o siebie z dala od Maxxa i jego demonów. Lecz gdy tylko zacznie działać, Maxx skończy odwyk i pojawi się w życiu Aubrey, chcąc jej udowodnić, jak bardzo siebie potrzebują. Chaos wedrze się w ich życie ze zdwojoną siłą. Nieważne jak bardzo złamane – serce nie daje o sobie zapomnieć…

Po tym jak pierwszy tom Twoim śladem wywarł na mnie takie dobre wrażenie, nie wyobrażałam sobie, że nie sięgnę po tom drugi. A u mnie jest tak, że jeśli nie zacznę czytać kolejnego tomu od razy to potem mija bardzo wiele czasu, aż się za nią zabieram, więc zabrałam się za drugi tom od razu jak do mnie doszedł, no ale jako że są wakacje i nie chcę też spędzać przed laptopem nie wiadomo ile czasu to recenzja pojawia się dopiero teraz, ale mam nadzieję, że i tak będziecie chcieli ją przeczytać, 

Oczywiście głównymi postaciami Wróć za mną, są Aubrey i Maxx. Niestety drugi tom zaczyna się rozstania naszych bohaterów. Aubrey próbuje naprawić szkody, które były przez to, że spotykała się z jednym z członków ze spotkań. Natomiast Maxx idzie na odwyk. Mimo że próbują poradzić sobie ze swoimi problemami i wszystko idzie w dobrym kierunku, to czują, że czegoś im brakuję, tej osoby, która przy nich stała. Po zakończeniu odwyku Maxx wraca na studia i do swojego poprzedniego życia, ale bez narkotyków i klubu. Zaczyna nową pracę i chcę zawalczyć o Aubrey, wie że to nie będzie łatwe bo dziewczyna nie chcę przeżyć kolejny raz tego samego bólu. 
Musisz doświadczyć trudności, żeby uzmysłowić sobie, gdzie powinnaś się znaleźć. Jestem przekonana, że to, jak reagujemy w najbardziej przygnębiających chwilach naszego życia, świadczy o tym, jakim człowiekiem tak naprawdę jesteśmy.
Muszę przyznać, że spodziewałam się, że ta książka będzie wyglądać tak jak właśnie wyglądała. Autorka pociągnęła dalszy bieg historii w taki sposób, że czujemy się jakbyśmy w ogóle nie zmienili książki i dalej czytali Twoim śladem. Co mnie w tym tomie ciekawiło to odwyk Maxxa i sam jego przebieg, jednak w tej kwestii się nieco zawiodłam bo autorka próbowała trochę poruszać ten temat, ale nie dostałam większych konkretów, i jestem trochę zła bo oczekiwałam, że to właśnie to będzie jednym z najważniejszym punktów w tej książce. Uważam, że jest to nieco gorsza część niż tom pierwszy, pierwsze strony były monotonne a w momentach wręcz nudne, więc czytanie szło mi dość mozolnie. 

W tym tomie możemy nieco lepiej poznać postać Maxxa, który nie pokazuje nam się od tej złej, uzależnionej strony, ale pokazuje nam swoją duszę i to jest naprawdę ciekawe bo jest to kontrast do tej postaci z pierwszego tomu, który nie wyróżniał się niczym wspaniałym tylko narkotykami, które powoli niszczyły mu zdrowie i życie. Również zaskoczyła mnie sama postać Aubrey, sądziłam, że od razu pozwoli Maxxowi przejąć swoje serce na nowo i wszystko będzie tak jak dawniej, jednak ona wykazała się rozsądkiem i pokazała, że w związku ważne jest zaufanie, a Maxx jak na razie nie zasłużył sobie na nie. Wróć za mną to bardzo dobra kontynuacja, jednak oczekiwałam czegoś jeszcze. Oczywiście przy czytaniu towarzyszyły mi emocje i co do tego nie mam wątpliwości, jednak spodziewałam się większych uniesień, niestety tego nie było. Polecam wam cała serię, jest to ciekawa historia miłosna z nałogiem w tle. 



[ 178 ]
W serii Twisted Love :
Twoim śladem || Wróć za mną


Za możliwość przeczytania Wróć za mną, serdecznie dziękuję Wydawnictwu YA! !


2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze styczności z ta autorka ale na pewno będę chciała przeczytać tą książkę mój blog

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !