2016-08-06

"Jest tylko jedna prawdziwa władza na tej ziemi, dziewczyno, i jest to władza Rzymu " - Francine Rivers

Książka, która zauroczyła mnie swoim opisem, ale również tymi cudownymi opiniami na jej temat. 

„JEST TYLKO JEDNA PRAWDZIWA WŁADZA NA TEJ ZIEMI, DZIEWCZYNO, I JEST TO WŁADZA RZYMU”

usłyszała młodziutka chrześcijanka Hadassa, kiedy została sprzedana jako niewolnica. Jednak już wkrótce Rzym miał się przekonać, że prawda jest zupełnie inna. Hadassa trafia do bogatej rzymskiej rodziny, poznaje tam przystojnego Markusa i jego młodszą siostrę Julię. W tym samym czasie germański wódz Atretes zostaje wzięty do niewoli i trafia na rzymską arenę jako gladiator. Niedługo potem miłość Markusa i Hadassy oraz związek Atretesa i Julii doprowadzają do wydarzeń, które zburzą całe ich dotychczasowe życie.


Pewnego dnia natknęłam się na serię Znamię Lwa, na początku byłam przerażona ilością stron, ale namówiona przez panią bibliotekarkę postanowiłam zabrać ze sobą książki. Uwielbiam filmy w stylu Gladiatora czy Aleksandra, a Głos w wietrze jest książką, która ogromnie mi się spodobała. 

Historia zaczyna się od momentu, kiedy chrześcijanka Hadassa traci całą swoją rodzinę, dom i wolność. Mimo głodu i wycieńczenia jako jedna z nielicznych dostaję się do Rzymu gdzie zostaję niewolnicą w jednym z najbogatszych domów w całym Rzymie. Dziewczyna zawsze uważała, że jej wiara jest słaba i krucha, i to nie ona powinna przeżyć. Hadassa musi ukrywać to, że jest chrześcijanką, nie może głosić słowa bożego z obawy, że zostanie uśmiercona za swoją wiarę. Dziewczyna zostaję przydzielona jako osobista niewolnica dla Julii, dziewczyny, która jest rozpieszczona, nie zważa na uczucia innych i nie akceptuję jakichkolwiek odmów, Hadassa odnajduję w niej duszę, która szuka miłości i z całych sił pomaga jej.


Książka jest bardzo dobra, sama nie sądziłam, że to powiem ale naprawdę tak jest. Powieść jest przepełnioną wiarą, bólem, stratą i miłością. Nie jest to książka, którą się często teraz spotyka, ale swoim słowem potrafi zachęcić każdego aby czytał dalej. Autorka stworzyła bardzo emocjonalną książkę, która ma ogromny wpływ na nasze serca i duszę. Serdecznie wam polecam. 





[ 119
W serii Znamię Lwa :
Głos w wietrze || Echo w ciemności || Jak świt poranka



2 komentarze:

  1. Książka nie dla mnie, ale czuję zmiany!!! :D Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama uwielbia całą serię, ciągle mnie namawia do przeczytania ale jakoś nie miałam nigdy chęci, ale po twojej recenzji jestem bardzo zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !