2018-01-07

Podsumowanie 2017




Nie wiem dlaczego, ale zawsze jak nadchodzi kolejny rok mam małe załamanie czytelnicze, które zmusza mnie na chwilowe opuszczenie strefy blogowej. Na początku 2017 roku postanowiłam sobie, że będę czytać tylko takie książki na które mam ochotę, nie będę się do niczego zmuszać, gdyż czytanie jest dla mnie przyjemnością i nic nie powinno tego zmieniać, słowa dotrzymałam. Rok 2017 był dla mnie bardzo przełomowy, czytałam wiele, ale tylko wtedy kiedy miałam na to ochotę i tylko to co chciałam, do niczego się nie zmuszałam, zawarłam wiele nowych współprac i oczywiście kontynuowałam poprzednie. Sądziłam, że w końcu mój blog prosperuje tak jak powinien a ja jestem z tego bardzo zadowolona, niestety pojawił się kolejny problem, a mianowicie czas. Zaczęłam nową pracę, która obecnie zajmuje mi całe dnie i mimo że znajduję chwilkę żeby coś poczytać to nie wyobrażam sobie siąść i pisać recenzje, gdyż nie mam na to i czasu i ochoty. Cały dzień pracy daje o sobie znać i mimo, że nie jest to ciężka praca, to jestem na nogach od wczesnej godziny do późnej, i kiedy już wracam do pokoju to marzę tylko o łóżku. Tak więc obecnie na blogu nie będą pojawiały się żadne recenzje, będę próbować nadrobić zaległości, ale to pewnie wtedy, kiedy będę zjeżdżać do domu na chwilę. Nie rezygnuje z bloga bo nadal mam nadzieję, że wszystko się unormuje i jeszcze do was wrócę, ale nie chciałam was zostawiać bez słowa wyjaśnienia. Mam nadzieję, że niebawem powrócę, ale na razie życzę wam udanego 2018 roku i zapraszam na małe podsumowanie 2017. 

Książki przeczytane w 2017 



Ilość stron przeczytanych w 2017 : 31 278
Ilość obserwatorów po 2017 : 175
Liczba wyświetleń po 2017 : 139, 793
Ilość przeczytanych książek w 2017 : 82


Jak porównuje teraz rok 2016 i 2017 to dochodzę do wniosku, że są to bardzo do siebie podobne roki, pod względem czytelniczym. W 2016 roku udało mi się przeczytać więcej książek, ale tylko o 5, więc i ilość stron w 2016 roku jest większa, ale to właśnie rok 2017 był dla mnie lepszy. Książki były bardzo dobre i nie mogę narzekać na swoje wybory, przeczytałam wiele genialnych książek, które są teraz jednymi z moich ulubionych. Mogę z cała pewnością przyznać, że rok 2017 był bardzo udany i tylko mogę marzyć i życzyć sobie, aby 2018 był równie udany. 


8 komentarzy:

  1. Świetne wyniki! A z książek, które Ty przeczytałaś, to czytałam jedynie Silver. Mam jednak resztę w planach :)
    Życzę Ci motywacji i chęci do prowadzenia bloga, oraz zaczytanego roku :* Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje udanego roku! Książki czytamy dla przyjemności. To nie jest praca! Trzymaj tak dalej! Zaczytanego i wspaniałego roku 2018!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości i powodzenia :)
    Przeczytałyśmy tyle samo książek w 2017 roku :D I wiele tytułów tych samych :)
    Udanego roku 2018 i dużo czasu na same cudowne powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanego roku i życzę, aby rok 2018 był jeszcze lepszy, pod każdym względem! :)

    Pozdrawiam, Z książką w ręku

    OdpowiedzUsuń
  5. Naliczyłam aż 19 książek z tych przeczytanych przez Ciebie, które ja także mam za sobą. Świetny wynik! Życzę Ci jeszcze lepszego roku 2018 i tego, abyś znalazła czas najpierw na odpoczynek po pracy, a potem na blogowanie :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam 15 książek z Twojej listy. ;)
    Gratuluję wyniku! :) I nie przejmuj się, każdy ma jakieś swoje załamania, nie jesteś w tym sama. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam tylko 3 książki z Twojej listy, ale po większość z nich chciałabym kiedyś sięgnąć ;) Życzę Ci jeszcze więcej książek i niesamowitych historii w 2018! ;)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !