2017-12-24

All I Want For Christmas Tag + życzenia

Marry Christmas 


Jako że dzisiaj 24 grudnia, nie chciałam dodawać recenzji, które dostajecie w każdy inny dzień, dzisiaj chciałam dodać coś specjalnego i świątecznego. Więc przychodzę do was z All I Want For Christmas Tag. 



1. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś znaleźć pod choinką?

I w sumie jest to dość trudne pytanie, gdyż w prawie każdej książce mogłabym znaleźć kogoś kogo chciałabym znaleźć pod choinką, ale jako że jestem w trakcie czytania "Królowej Cieni" to wybieram Rowana i osobom, które czytały serię Szklany Tron chyba nie muszę swojego wyboru tłumaczyć, a dla osób które nie czytały, to mogę tylko tyle powiedzieć, że nie wiedzą jeszcze co tracą. 


2. Jakiego fikcyjnego bohatera chciałabyś pocałować pod jemiołą?

Trzymamy się w klimatach Sarah J. Maas, ale zmienimy serię i tym razem będzie to Rhysand, cudowny, przystojny, opiekuńczy, charyzmatyczny Rhys, który podbił serca czytelniczek w tym także moje i nie mogłabym pocałować pod jemiołą nikogo innego. 


3. Piszesz list do świętego mikołaja, jakie pięć książek chciałabyś dostać?

Ostatnio miałam ogromną ochotę powrócić do serii, która nie jest zbytnio popularna jednak bardzo mi się podobała a nie mam niestety swoich egzemplarzy, więc chętnie bym je przygarnęła a mowa o serii Bezmyślna (Bezmyślna, Swobodna, Niepokorna), więc mamy już trzy, więc do tego zestawu chętnie przyjmę również "Słowika", gdyż również nie posiadam swojego egzemplarza i "Małe Życie", gdyż nie miałam okazji jeszcze się z nią zapoznać a bardzo bym chciała. 


4. W Hogwarcie jest sekretny mikołaj, co chciałabyś od niego dostać?

Ostatnio myślę nad zakupem nowego pokrowca na mój czytnik, gdyż tak naprawdę od początku jeszcze go nie zmieniałam i jest w dość opłakanym stanie, więc jeżeli Mikołaj ma pod ręka jakieś ładne etui na Kindle Paperwhite II to chętnie przygarnę. 


5. Masz możliwość spędzenia dnia z postaciami z książek i aktorów którzy się wcielili w nich w filmie. Kogo byś wybrała?

Jak przeczytałam to pytanie to zaczęłam się zastanawiać i nic nie przychodziło mi do głowy i tak jakoś akurat szła piosenka Ed'a "Perfect" i odpowiedź od razu się pojawiła. Uwielbiam Akademie Wampirów i Rose, a spotkanie Zoey Deutch byłoby na pewno niesamowite. 


6. Możesz zaprosić 10 fikcyjnych bohaterów na sylwestra. Kogo wybierasz?

Bardzo ciekawe pytanie i oryginalne. A więc oto moja lista gości :

- Rhysand z "Dwór mgieł i furii"  ( mój pierwszy partner)

- Rowan z "Dziedzictwo Ognia" (Mój drugi partner)

- Ashton z "Nic do stracenia. Początek"  (jakaś ochrona przyda się na imprezie)

- Mor z "Dwór mgieł i furii" (myślę, że wybrałaby dla mnie genialną kreacje na te noc)

- Kasjan z  "Dwór mgieł i furii" (na imprezie potrzebne są osoby, które rozruszają towarzystwo, a myślę że Kasjan będzie w tym idealny)

- Elyas z "Lato koloru wiśni" (Elyas to dusza towarzystwa a swoimi tekstami potrafił rozbawić mnie do łez, wiec i jego nie powinno zabraknąć na mojej imprezie)

- Ridge z "Maybe Someday" (ktoś musi się zająć muzyką, a z tego co pamiętam to Ridge był dobrze obyty w tym temacie, więc i on zostanie zaproszony do mnie na imprezę)

- Lou  z "Zanim się pojawiłeś" (skoro już zaprosiłam mężczyzn, którzy są otwarci i towarzyscy to pora na ich partnerki i nie mogło zabraknąć zabawnej Lou)

- Rosie z "Love, Rosie" (ponieważ nie ma dobrej imprezy bez kogoś, kto zawsze coś zrobi niespodziewanego i ta rola przypadnie Rosie, i chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego)

- Cinder z "Cinder" (na wszelki wypadek, gdyby coś się zepsuło to będzie pod ręką, bo nie ma imprezy bez muzyki)


7. Jaka postać była by dobrym świętym mikołajem? 

Myślę, że najlepszym świętym mikołajem byłaby Lou z "Zanim się pojawiłeś". Gdyż jest to osoba, która cieszy się z najmniejszych rzeczy i myślę, że będzie się starała podarować wszystkim to czego chcą. 


Przy okazji chciałam wam złożyć życzenia, aby były to spokojne i rodzinne święta. Życzę wam żebyście znaleźli czas dla rodziny, przyjaciół oraz dla siebie, wielu smacznych potraw i śniegu, który umili wam te Święta. Oczywiście jak to na mnie przystało życzę wam cudownych książek nie tylko pod choinką, ale również tych, które uda wam się przeczytać przez wolny czas. Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie wam radość i wiele cudownych chwil. Nie wiem jak to będzie z recenzjami w 2018 roku, gdyż zaczynam nowy rozdział w swoim życiu, ale będę się starać dla was i dla siebie, gdyż nie chcę rezygnować z tego co udało mi się osiągnąć.  Trzymajcie się ciepło :)
Wesołych Świąt !





3 komentarze:

  1. Bardzo fajny tag. ;) Wesołych świąt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinnych Świąt! Oraz pięknych, klimatycznych lektur, które pozwolą na chwilę oddechu od świątecznego obżarstwa :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !