2017-09-29

Podsumowanie Września 9/2017

October, make me happy !


Jesień! Październik ! Halloween ! 
Kto nie może się doczekać tak samo jak ja ? Ale może zanim wybrniemy w przyszłość, to spojrzymy w przeszłość i podsumujemy Wrzesień. W sumie we wrześniu nie działo się nic ciekawego, dużo czasu spędzałam ze znajomymi, był to miesiąc pożegnań i nowych znajomości, no i oczywiście miesiąc pełen książek, filmów i muzyki. Sami zobaczcie :)


Wrzesień to ewidentnie miesiąc egzemplarzy recenzenckich. Pojawiło się u mnie wiele nowych książek i bardzo mnie to cieszy, ale przez to nie miałam czasu
na książki, które czekają na swoją kolej i zapychają mi półki, przez co nie mam miejsca na kolejne. Nie będę się wam rozpisywać o każdej książce z osoba, ponieważ każdej z nich pojawi się recenzja, a może nawet już się pojawiła, więc szukajcie. Mam lekki problem z wyborem tej najlepszej, ponieważ kilka książek porwało moje serce, ale ewidentnie Sarah J. Maas wygrywa i jej "Szklany Tron"
Żałuję, że wcześniej nie posłuchałam innych osób i nie sięgnęłam po tą książkę, 
ale w końcu to zrobiłam i zakochałam  się, więc oczekujcie na recenzje bo będę miała trochę
do opowiedzenia. Co do reszty ulubieńców, to najwyżej ocenianych powinny się pojawić książki
takie jak : "To, co zostawiła" , "Indeks szczęścia Juniper Lemon" oraz "Prezent". Książki
był naprawdę genialne i serdecznie wam je polecam. Tak więc oto książki, które udało mi się we wrześniu przeczytać i jestem zadowolona, chociaż mogło być lepiej. 

Łącznie przeczytanych stron 3080 , co daję nam 103 stron na dzień. 


Statystyki : 
Wyświetlenia : 126,378 [+3,292]
Obserwatorów : 172 [ +1 ]
Ilość książek przeczytanych w 2017 : 60 [+8]


We wrześniu nie obejrzałam wiele filmów, bo zaledwie dwa, które mogę wam polecić i oczywiście serial Victoria. 


Piosenki miesiąca : 













6 komentarzy:

  1. Widzę, że i Ciebie ogarnęła gorączka Descendants <3 Oglądałam ten film przed polską premierą, po angielsku, bo tak bardzo nie mogłam się go doczekać! <3
    Dusk Till Dawn jest przepiękne! Usłyszałam w radiu, odnalazłam i teraz słucham tego na okrągło od dwóch dni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznę od końca - chętnie przesłucham każdą piosenkę, akurat szukam czegoś nowego :) Muszę się zabrać za ''Szklany tron'' - dosłownie każdy się nim zachwyca a ja dalej nie wiem o co tyle szumu :D
    Życzę zaczytanego listopada :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że w końcu sięgnęłaś po Szklany tron, bo to jedna z moich ulubionych serii. Niektórzy mówią, że z każdym kolejnym tomem robi się lepsza, chociaż ja nie do końca się zgadza, ale i tak musisz ją kontynuować. Uwielbiam Dusk Till Dawn! To, jak głosy Zayna i Sii łączą się, jest cudowne! :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  4. Victorię chcę oglądnąć, ale brakuje mi czasu. Niestety...
    Gratuluję przeczytanych książek :)
    Sporo piosenek z filmów :P
    POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Descendants" - warte jest uwagi? ;) Nie oglądałam nawet pierwszej części, ale powiem Ci, e coraz bardziej mnie kusi ;)
    "Indeks szczęścia Juniper Lemon" też mi się spodobał :)
    Co do moich ulubionych piosenek to we wrześniu królowała Rita Ora i jej "Your song" (przede wszystkim w wersji akustycznej, z Edem Sheeranem na gitarze - ostrzegam, nie oglądaj, uzależnia :D )

    Pozdrawiam serdecznie,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam tylko "Szklany tron". Super, że Ci się spodobało. Kolejne tomy są jeszcze lepsze :D
    Powodzenia w listopadzie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !