July, be awesome !
Na początek lecą książki, które udało mi się w czerwcu przeczytać i swój miesiąc zaczęłam od drugiej części serii, która ostatnim czasie bardzo mi się spodobała, a mianowicie "Nic do stracenia. Wreszcie wolni" autorstwa Kirsty Moseley. Jak wiecie pierwszy tom to było coś genialnego i spędziłam z nią niesamowity czas, niestety drugi czas nie był tak dobry jak pierwsze, chociaż czytało się dobrze i w końcu poznałam zakończenie tej historii. Następnie przeczytałam "Wyścig Śmierci" Maggie Stiefvater, tę książkę chciałam przeczytać już bardzo dawno, ale jakoś trudno było mi się w nią wciągnąć, jednak kiedy już to zrobiłam to czytało się jednym tchem. "Miłość, która przełamała świat" to książka, która w tym miesiącu zasługuje na wyróżnienie bo była to naprawdę ciekawa lektura i serdecznie ją wszystkim polecam. Następnie nadszedł czas na "Gracz" Vi Keeland, jest to druga książka tej autorki, którą przeczytałam i w dalszym ciągu nie wiem co o niej myśleć. Kolejna książka to "Lato Eden", bardzo ciekawa książka o przyjaźni, stracie i miłości, przyjemnie się czytało i myślę, że na ciepłe, letnie wieczory będzie idealna. "Dwór mgieł i furii" leży u mnie na półce już od premiery i dopiero teraz znalazłam czas, żeby ją dokładnie przeczytać, było mi trudno się do tego zabrać, bo słyszałam, że jest jeszcze lepsza niż pierwszy tom a ja w pierwszym tomie jestem po prostu zakochana, i było to dla mnie nie do wyobrażenia, że coś może ją przebić, ale drugiemu tomowi się udało, Sarah J. Maas to królowa literatury dla mnie i z niecierpliwością czekam na trzeci tom. "Twoim śladem" skończyłam w ostatniej chwili, żeby została zaliczona do przeczytanych książek w czerwcu, książka o nałogu i miłości, która przesłania nam wszystko, naprawdę porywająca historia, która daje do myślenia.
Łącznie przeczytanych stron 3090 , co daję nam 103 strony na dzień.
Statystyki :
Wyświetlenia : 113,495 [+4,054]
Obserwatorów : 164 [ +5 ]
Ilość książek przeczytanych w 2017 : 32 [+7]
Ilość książek przeczytanych w 2017 : 32 [+7]
Czas na filmy i w tym miesiącu obejrzałam ich sporą ilość, ale chciałam wam powiedzieć tylko o kilku. Oczywiście na początek najnowsza część "Szybcy i Wściekli 8", genialny film jak i wszystkie poprzednie części. Udało mi się również obejrzeć "Piękną i Bestię" i w sumie nie jestem wielce zachwycona, ale miło się oglądało. "Przerwana lekcja muzyki" to dość nietypowy film, ale bardzo mi się spodobał i oglądałam z zainteresowaniem. Następnie "Chata", chciałam najpierw przeczytać książkę, jednak nie mogłam wytrzymać i obejrzałam i był to najlepszy film w tym miesiącu, serdecznie polecam. No i na koniec film, który uratował mnie i nie myślałam tak od zbliżających się wynikach matur, głos Żebrowskiego lekiem na wszystko :)
Piosenki miesiąca :
Nie wiem czy Londyn odwiedzisz w celach pracujących czy wypoczynkowych, ale życzę miłego wyjazdu!
OdpowiedzUsuńChata i mi bardzo się podobała, lubię takie filmy, chociaż to trochę nie na moje nerwy, bo dużo przepłakałam ;)
Widzę, że nasze playlisty trochę się pokrywają- Accantus ( słyszałaś Hamiltona z zakończenia sezonu? <33) czy Slow Hands czy Natalia Szoeder :D
Jadę w celach wypoczynkowych i trochę pracujących, ponieważ będę pilnować kuzynki :)
Usuń"Lato Eden" mam w swoich wakacyjnych planach, chętnie zobaczę też film pt. "Chata", jednak najpierw chciałabym przeczytać książkę :)
OdpowiedzUsuńJa muszę w końcu poznać tę Miłość, która przełamała świat. Piękne statystyki, duzo przeczytanych stron, tak trzymać :)
OdpowiedzUsuńŚwietne statystyki :D I dzięki za podrzucenie piosenek, przesłucham i może coś wpadnie mi w ucho :D "Attention" uwielbiam <3
OdpowiedzUsuńBuziaki! ;* Dolina Książek
Też uważam, że "Dwór mgieł i furii" jest lepszy od pierwszego tomu :D Nie wiem jak Maas to robi, ale nawet wątki i elementy, które teoretycznie powinny mnie denerwować i działać na nerwy potrafi przedstawić w taki sposób, że jestem zachwycona ;P
OdpowiedzUsuńGratuluję wyników i życzę Ci udanego wyjazdu do Anglii :) Pozdrawiam!
houseofreaders.blogspot.com