2016-10-31

Hello November - podsumowanie października 10/2016

Dzisiaj mam dla was podsumowanie października. Zapraszam :)


No i koniec października. Szybko ten czas płynie. Październik był dla mnie miesiącem sprawdzianów, kartkówek, próbnych matur i książek. Udało mi się w tym miesiącu przeczytać aż 9 książek i jestem niesamowicie z tego zadowolona. Bo w większości były to książki, które miałam na swojej półce, ale nie miałam czasu, aby się z nimi zapoznać, oczywiście w tym miesiącu pojawiły się również egzemplarze recenzenckie, ale może o tym później. Tak oto prezentuję się stosik moich przeczytanych książek, w tym miesiącu. Myślę, że wygląda to bardzo dobrze :)


Łącznie przeczytanych stron 3367, co daje nam 109 strony dziennie.

Ten miesiąc rozpoczęłam ze "Śpiącym Księciem" [recenzja], jest to kontynuacja serii Córka Zjadaczki Grzechów i dalej jestem tą serią zachwycona. Autorka zmieniła głównych bohaterów, ale cała fabuła się nie zmieniła, myślę, że przyjemnie było poznać nowe postaci, dzięki temu książka nie stała się monotonna. I bardzo dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa za możliwość poznania dalszych losów bohaterów. Kolejną książką, którą poznałam w tym miesiącu jest "Malfetto. Mroczne piętno" [recenzja], książka, która mnie zaciekawiła jednak nie dostałam całkowicie to czego oczekiwałam. Czegoś mi w niej brakowało i mimo iż postacie bardzo przypadły mi do gustu, to powieść sama w sobie była bardzo schematyczna. Na razie nie mam ochoty sięgać po kolejny tom i nie wiem czy skończę kiedykolwiek tą serię. Oczywiście nie mogło też zabraknąć lektury i  była nią "Cudzoziemka", i co ciekawe to ta książka naprawdę mi się spodobała. Początek oczywiście był trudny, ale kiedy już się wkręciłam  w słowo, to nie miałam ochoty odkładać książki, Na przykładzie tej książki, mogę powiedzieć, że nie warto odkładać książkę po przeczytaniu tylko kilku stron, bo może się okazać, że będzie to książka, którą z przyjemnością przeczytacie. W tym samym czasie co czytałam lekturę, w końcu zaczęłam ostatni tom Darów Anioła, i mowa tutaj o "Miasto Niebiańskiego Ognia", książka leży u mnie na półce już od grudnia 2015, więc prawie rok, ale nawet nie wiecie jak bardzo chciałam sięgnąć po tą książkę i w końcu poznać zakończenie tej serii. Niedługo powinna pojawić się recenzja. W tym miesiącu nie zabrakło również egzemplarzy recenzenckich, i z całego serca chcę podziękować Wydawnictwu Media Rodzina za możliwość przeczytania "Silver. Druga księga snów" [recenzja], i jako jedna z nielicznych zostałam obdarowana listami i cudnym prezentem. Książka była niesamowita a okładka wciąż mnie zachwyca, i nie wiem czy to się kiedykolwiek zmieni. Jak już mówimy o egzemplarzach recenzenckich to i w tym miesiącu nie mogło zabraknąć książki od Wydawnictwa HarperCollins Polska, i jakże się ucieszyłam, że będzie to "Sisi. Samowolna cesarzowa" [recenzja], wprost uwielbiam Elżbietę a to jak autorka opisała jej historię jest cudowne i bardzo się cieszę, ze miałam okazję się zapoznać z tą serią. Kiedy znalazłam trochę wolnego czasu postanowiłam przeczytać jakaś książkę z mojej prywatnej biblioteczki, i tym razem padło na "Rywalki" i "Elita", książki są u mnie już jakiś czas i najwyższa pora była, żeby je przeczytać, no i jak zabrałam się za pierwszy tom, to od razu musiałam sięgnąć po kolejny. Ostatnią książką jaką udało mi się przeczytać w tym miesiącu jest "Wypowiedz jej imię" po tą książkę chciałam sięgnąć już dawno i w końcu mi się udało. 




Statystyki : 
Wyświetlenia : 91, 503  [+5,243]
Obserwatorów : 150 [-1]
Ilość książek przeczytanych w 2016 : 83 [+9]








Najlepsza książka w Październiku : "Miasto niebiańskiego ognia " Cassandra Clare
Najgorsza książka w Październiku :  brak

A teraz może co robiłam oprócz czytania książek. Oto filmy, które udało mi się obrjzeć w ty miesiącu. 


Piosenka miesiąca :



5 komentarzy:

  1. Jak ja chciałabym obejrzeć Nerve i 6 years:) ajjj

    OdpowiedzUsuń
  2. Piątka, u mnie w październiku też gościło 9 książek ;)
    Plus dzięki Tobie wiem, co obejrzę w najbliższym czasie, dzięki! :>

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyniki, zarówno filmowe, jak i książkowe:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wyniki! Gratuluję! :)
    Ja planuje czytnąć Wypowiedź jej imię :P i może dojdę do kolejnych części DA :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Rywalki i Elitę, jednak to Jedyna zaskoczyła mnie najbardziej i jak też to może być logiczne, spodobała mi się najbardziej. Kopciuszka oglądałam, tyle, że po rosyjsku i tez mi się podobał. ;) A piosenka jest super. ;) Często jej ostatnio słuchałam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !