2016-03-26

Wesołego Alleluja ♥


Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałam wam złożyć najserdeczniejsze życzenia :

Życzę Wam, Kochani,
aby te święta wielkanocne
wniosły do Waszych serc
wiosenną radość i świeżość,
pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.
Niech radosne Alleluja będzie dla Was
ostoją zwycięskiej miłości i niezłomnej wiary.
Niech pogoda ducha towarzyszy Wam
w trudzie każdego dnia,
a radość serca w czasie zasłużonego odpoczynku.
Żeby Wielkanoc w tym roku, 
przyszła z sukcesem u boku.
Aby żyło się Wam zdrowo, 
prywatnie i zawodowo. 
Wielu, wielu chwil radosnych 
i cudownej, ciepłej wiosny której tak nam brakuję. 
Życzę wam abyście ten świąteczny czas spędzili 
z bliskimi ale również żeby nie brakowało wam 
cudownych lektur, które wiele wniosą do waszego życia i serca.
życzy Layla A. :*


W okresie Świąt powinny pojawić się jakieś posty z książkami ale większość czasu będę poświęcać odpoczynkowi, rodzinie i książkom więc będzie mnie tu trochę mniej ale obiecuję że po wolnym okresie wszystko odrobię :)



13 komentarzy:

  1. Dziękuje bardzo :) Życzę ci by wszystkie książki, które planujesz przeczytać zostały przez ciebie przeczytane. A po świętach wyczekuje ich recenzji. Jestem bardzo ciekawa z czym spędzasz święta. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie zabieram się za "Zbrodnie i Karę" więc niezbyt ciekawie jak dla mnie ale może uda mi się przeczytać coś poza tym :P

      Usuń
  2. Dziękuję! A ja Ci życzę niezbyt mokrego dyngusa, żeby nie zmoczyć książek :) I smacznego śniadanka wielkanocnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ktoś spróbował zmoczyć moje książki już by nie żył xdd

      Usuń
  3. Dziękuję i Tobie również życzę zdrowych i pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam cię na swoim blogu do Zalotnego Tagu Książkowego. Mam nadzieję, że odpowiesz na nominację :)
    Więcej informacji tutaj: http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/2016/03/zalotny-tag-ksiazkowy.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, a Tobie życzę zaczytanych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie również radosnych, spokojnych i rodzinnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zaczytanych świąt :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych świąt! Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !