2016-02-22

Przeczytam tyle ile mam wzrostu - Podsumowanie



grafika flowers, coffee, and magazine

Prawie rok temu zaczęłam robić wyzwanie Przeczytam tyle ile mam wzrostu. Robiłam to tylko dla swojej satysfakcji i nigdy nie sądziłam że w rok zdążę przeczytać tyle książek. A tu proszę, skończyłam nawet przed czasem. Chciałam zrobić takie małe podsumowanie żebym miała to wszystko własnie w tym poście i trochę żeby się pochwalić :) Chociaż pewnie większość z was już zrobiła to wyzwanie.




Moje podsumowanie będzie trochę chaotyczne, wybaczcie mi ale nie wiem jak zrobić żeby wszystko było naprawdę przejrzyście ale mam nadzieję że chociaż cokolwiek będzie zrozumiale pokazane. Książki są ustawione po kolei i co najciekawsze są to wszystkie książki które do tej pory przeczytałam i napisałam recenzje. 



Oto książki :



Najlepszy wynik miałam w Lipcu, w którym przeczytałam najwięcej książek i przybyło najwięcej centymetrów bo aż 25 :)

A oto wynik mojego wyzwania : 163.1 / 160 cm


Wszystkie recenzje znajdziecie u mnie na blogu. Ja się już z wami żegnam :) Niedługo powinna się pojawić recenzja jakiejś książki a  więc wyczekujcie.



9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! Ja w tym roku ponownie podjęłam się tego wyzwania i mam nadzieję, że tym razem uda mi się go ukończyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się zastanawiam czy aby od nowa nie zacząć tego wyzwania :)

      Usuń
  2. Gratulacje:).
    Ja w styczniu zaczęłam to wyzwanie i zobaczymy jak to wyjdzie...
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gratuluję! To ile centymetrów miałby ten stosik?
    Fajne tytuły i pięknie je ukazałaś!
    Ja nie zabieram się do tego wyzwania, ale może kiedyś... :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową recenzję,
    Przerwa na książkę
    Snapchat: przerwa_ksiazke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 163.1/160 :)
      Trochę się napracowałam ale opłacało się.
      Polecam wyzwanie xd

      Usuń
  5. Gratuluję ukończenia wyzwania! ^_^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !