2015-12-31

Hello January - podsumowanie Grudnia 12/2015



Koniec Świąt ! Koniec Grudnia ! Jak ten czas szybko płynie sami musicie to przyznać :) Zapraszam was na Podsumowanie Grudnia :



Jeszcze niedawno dodawałam stosik na Grudzień, a tu koniec Grudnia. Smutno mi że rok 2015 się kończy, bo był to dla mnie cudowny rok w końcu zaczęłam prowadzić tego bloga. Mam nadzieję że rok 2016 będzie równie magicznym rokiem, zwłaszcza że właśnie w tym roku osiągnę pełnoletność ♥♥



Książki przeczytane w Grudniu :

Ponadto dodałam zaległe recenzje : 


Łącznie przeczytanych stron 1624 co daje nam 52 strony na dzień. Plus zaległe strony 1068. Do wyzwania : Przeczytam tyle ile mam wzrostu dodajemy +12.5 a więc mamy już 142.5/160.



Statystyki : 
Wyświetlenia : 17 499
Obserwatorów : 79

Najgorsza książka w Grudniu : Jus Accardo "DENAZEN : Dotyk "


grafika beauty, happiness, and quote

W Grudniu jak to w Grudniu ! Święta, Święta, Święta ♥♥ Mimo tego iż je uwielbiam, to nie cierpię tych trzech dni przed Wigilią, wiadomo sprzątanie, gotowanie i dekorowanie. Mimo to w tym roku nie było aż tak źle a mogę nawet powiedzieć że było całkiem spokojnie. Przeczytałam kilka pozycji, obejrzałam kilka filmów a co najważniejsze spędziłam ten czas z rodziną i znajomymi. Na razie jeszcze wolne ale już od poniedziałku się zaczyna szkoła, ale niedługo ferie co mnie niesamowicie cieszy bo to oznacza kolejny czas na książki i na bloga. Niestety w Styczniu na jakiś czas będę musiała się pożegnać z moim laptopem a od czasu kiedy go mam nie cierpię korzystać z komputera ale jak mus to mus :) Posty będą się pojawiać to rzecz oczywista ale z moją wielką niechęcią gdyż już przeraża mnie komputerowa klawiatura, ale na pewno jakoś sobie poradzę ♥
Powodzenia w nadchodzącym Nowym Roku który mam nadzieję będzie owocny. Miło spędzonego Sylwestra z książką czy bez ważne że tak jak chcemy :)





5 komentarzy:

  1. I ja w grudniu przeczytałam "Niezłomnych", pozostałych książek nie czytałam. Mam nadzieję, że "Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Złodziej pioruna" spodobał ci się tak samo bardzo jak mi. :)

    Pozdrawiam serdecznie, Julia :)
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyniku. ;) Zaczytanego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiele przeczytałam w tym roku z różnych powodów. W 2016 tez szykuje sie 3 tygodnie poza domem, ale co tam - damy radę!

    Pozdrawiam, Melomol :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników! ^_^
    Szczęśliwego Nowego Roku. ^_^

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !