2015-06-23

Liebster Blog Award #4


To już czwarta odsłona Liebster Blog Award na moim blogu. Bardzo się cieszę że jestem nominowana przez innych i oby tak dalej. Bardzo lubię odpowiadać na wasze pytania, sprawia mi to ogromną przyjemność, a tym samym mogę się z wami podzielić moim życiem, myślami. A więc zaczynajmy moją czwartą odsłonę LBA do którego zostałam nominowana przez Natalia Łucja. Mam nadzieję że moje odpowiedzi się spodobają :)



1. Biblioteka czy księgarnia ?
Szczerze to uwielbiam kupować nowe książki, kłaść je na półeczce i wiedzieć że jest moja. Natomiast częściej korzystam chyba z bibliotek, ponieważ wiemy że książki ogólnie są bardzo drogie, a w bibliotece nic nie płacimy i możemy przeczytać coś o czym nie słyszeliśmy nie martwiąc się że nam się nie spodoba, zawszę możemy ją oddać. Co nie zmienia faktu że uwielbiam zapach nowych książek. Osobiście lubię też e-book'i które często czytam.


2. Umysł ścisły czy humanista ?
Zdecydowanie humanista, matma i cała reszta to nie moja bajka. Uwielbiam pisać opowiadania, jakieś historyjki, rozprawki, więc polski to mój przedmiot. Jednak nie lubię czytać lektur oraz wierszy, mam kłopoty z interpretacją i zrozumieniem co autor ma na myśli. Mam nadzieję że kiedyś się to zmieni i będzie mi łatwo, przynajmniej trzymam się tej myśli. 


3. Pierwszy bohater książkowy w którym się zakochałaś ?
Szczerze to nie pamiętam kto to był, ja mam straszną tendencję do zakochiwania się w męskim bohaterze. Z przykrością muszę powiedzieć że takim którego pamiętam jest Edward ze "Zmierzchu". Kochałam wtedy wampiry i książki Stephanie Meyer. Niestety teraz mam trochę inna opinie o tej Sadze ponieważ filmy mnie zawiodły i uważam że zostały źle przedstawione, książki są o wiele lepsze i filmy też mogły być. 


4. Bohaterka, która jest najbardziej do ciebie podobna ?
W każdej bohaterce znajduję coś z siebie, każda ma jedną z moich cech czy to dobrą czy tą trochę gorszą. Jednak nie znalazłam takiego bohatera który bardzo dobrze mnie odzwierciedla. 


5. Niedokończona lektura ?
Kilka ich było, zwłaszcza lektur :) Ale ostatnia jaką pamiętam to "Potop" Henryka Sienkiewicza. Zaczęłam czytać, przebrnęłam nawet przez 500 stron, ale nie dałam rady już więcej tego czytać.  Historia fikcyjna była całkiem dobra i miło się czytała, jednak nie lubię czytać o historii. 
Nigdy więcej !


6. Zdanie, które najczęściej wypowiadasz ?
Zdanie może nie ale słowo. "masakra" wydaję mi się że bardzo często używam tego słowa. 



7. Rodzeństwo czy jedynak ?
Mam starszą siostrę i młodszego brata :)


8. W jakim kraju chciałabyś mieszkać ?
Ameryka najlepiej Nowy York albo Chicago, może Kalifornia. Albo Anglia, najlepiej w Londynie :)
Na pewno gdzieś za granicą, nie widzę swojej przyszłości w Polsce, chyba że Kraków albo Warszawa. 


9. Ile książek liczy Twoja biblioteczka ?
Nie będę ich teraz liczyć, ponieważ nie jest ich dużo, ale pracuję nad nią. Więcej książek w swoim pokoju mam z kolekcji taty, która jest ogromna. 


10. Czy chciałabyś wydać kiedyś swoją książkę ?
Kiedyś na pewno, tylko że ja mam tendencję do zaczynania jakieś historii i nigdy jej nie kończę, moja wena szybko usycha. Będę nad tym myśleć w przyszłości,  na razie nie czuję takiej potrzeby i siły. Mam wiele pomysłów jednak brakuje tej weny, która zmusiłaby mnie do pisania. 


11. Najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa ?
Ogólnie to ja jestem bardzo zabawną osobą i w dzieciństwie zdarzały się różne "wypadki", mimo tego nic nie przychodzi mi do głowy :) 




Przez natłok obowiązków i zaległych książek, nie mam na razie czasu na dodawanie recenzji. Chciałam wam dodać LBA więc moje odpowiedzi mogą być chaotyczne i niezbyt zrozumiałe, wybaczcie. Jednak chciałam żeby coś dodać, ponieważ nie wiem kiedy pojawi się następna recenzja, może uda mi się jednak coś dodać ale nic nie obiecuję. Mam nadzieję że szybko do was wrócę i że miło będzie się czytało moje odpowiedzi. I do następnego Liebster Blog Award :)
 - Layla A.





24 komentarze:

  1. Humanistka, co?
    Sama też byłam na profilu humanistycznym, choć akurat nie jestem takim typowym humanistą. Lubię polski, ale i matematyka nie sprawia mi większych problemów ;)

    I bardzo dobrze, że na razie kształtujesz w swojej głowie historie przyszłych bohaterów :)
    Nie ma co się spieszyć z wydawaniem książek !

    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie :) Matma to nie mój konik.
      Tak również się zgadzam, mam jeszcze dużo czasu.
      Ty również trzymaj się ciepło :)

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi i pytania. Tymczasem zostałaś nominowana do następnego Liebster Blog Award. Więcej na: http://zakurzone-stronice.blogspot.com/2015/06/liebter-blog-award-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, dziękuję. Spróbuję odpowiedzieć jak najszybciej.

      Usuń
  3. Sporo się o Tobie dowiedziałam ;) Co do kupowania nowych książek - mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi. ^_^
    Ugh to okropne pytanie: Umysł ścisły czy humanista? Nienawidzę wręcz tego pytania. Co prawda, jestem obecnie na humanie, ale z matmą nigdy nie miałam większych problemów, do tego moim ulubionym przedmiotem jest geografia, za chemią również bardzo przepadam. Nigdy za to nie polubiłam się z fizyką, za Chiny nie wiem, o co tam chodzi. Chyba że chodzi tylko o obliczenia, podstawianie do wzoru i takie tam. :) Lubię też bardzo historię, jest dla mnie ciekawa i nie mam problemów z zapamiętywaniem dat. XD
    Wybacz za tę moją rozpiskę, ale musiałam się wyżalić. :D
    Ja również nie widzę siebie w Polsce w przyszłości. :) Chciałabym wyjechać za granicę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię rozpisane komentarze ;)
      U mnie możesz się wyżalać :D

      Usuń
  5. Ja też najczęściej używam słowa masakra! To straszne, ale pracuje nad tym :)
    Dziękuję za wykonanie mojego tagu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe odpowiedzi :)
    Jeśli chodzi o pytanie "Umysł ścisły czy humanista?" - ja chyba nie potrafiłabym na nie odpowiedzieć. Ani matma, ani polski nie są mi straszne, ale może to i dobrze :D

    Zapraszam na http://alejaczytelnika.blogspot.com/, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matma to nie moja bajka więc dla mnie odpowiedź była prosta :D
      Na pewno zaglądnę :)

      Usuń
  7. Uwielbiam czytać LBA !!
    Twoje odpowiedzi są bardzo ciekawe i czekam na następne nominację.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że podobały Ci się moje odpowiedzi :)

      Usuń
  8. Wiele się o Tobie dowiedziałam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również humanista. Matma to nie mój konik i szczerze to jej nie cierpię.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teoretycznie również humanista, chociaż po pierwszym roku w liceum na tym profilu nieco w to zwątpiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem na pierwszym roku :) I nie jest łatwo.

      Usuń
  11. Ja już nawet nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłam w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam bardzo lubię chodzić do biblioteki, buszować po półkach i znajdować nowe książki :)

      Usuń
  12. Zmierzch... Zmierzch... Zmierzch... <3
    Uwielbiam kupować nowe książki, ale ostatnio zaczęłam też zaglądać do biblioteki... ciekawe, kiedy mi się znudzi xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !