2015-03-22

Liebster Blog Award #1


Mój pierwszy Liebster Blog Award. Dziękuję bardzo za nominacje Lexiss Cross z bloga Łowczyni Książek. A oto zadane pytania. Zapraszam !





1. Jaką książkę polecasz wszystkim ?
Nie jest to jedna książka ale seria i jest nią z pewnością Diabelskie Maszyny Cassandry Clare. Wspaniałe książki, które wzbudzają wiele emocji i jeszcze nie spotkałam osoby której by się nie podobały.


2. Ile książek liczy Twoja biblioteczka na chwilę obecną ?
Posiadam bardzo wiele książek, prawie wszystkie są mojego taty (po nim mam bzika na punkcie książek). Swoich książek które sama kupiłam jest niewiele, ponieważ jak wiadomo książki są drogie a ja mam dostęp. Większość książek jakie czytam są to ebook'i. Ale mam zamiar powiększać swoją kolekcje.


3. Co myślisz o moim blogu ?
Podoba mi się sposób w jaki piszesz recenzje. Czytasz ciekawe książki i myślę że bardzo dobrze byśmy się dogadały ;) 


4. Jaki film możesz oglądać bez końca ?
 Zapytać kinomaniaka o jego ulubiony film to jak zapytać mamę o ulubione dziecko :)
A tak serio to 
- Szybcy i wściekli (wszystkie części)
- Lol
- Zostań, jeśli kochasz. 
- Gra Endera
- Medicus
- Burleska
- Iron Man (wszystkie części)
- Dla ciebie wszystko
- Niezgodna
- Wyścig z czasem
- Istnienie, Anabelle, Obecnośc, Mama
- Duma i uprzedzenie
- Need for speed.
... I wiele, wiele innych które teraz nie przychodzą mi do głowy :)


5. Ile czasu dziennie poświęcasz blogowaniu ?
Trudno powiedzieć ponieważ na blogu siedzę prawie cały czas ponieważ mam podgląd na niego z komórki. A jeżeli chodzi o takie dodawanie recenzji i odwiedzanie innych blogów to tak z 2 do 3 godzinek :) z przerwami


6. Dlaczego zaczęłaś pisać blog ? Co cię zainspirowało ?
Uwielbiam książki i chciałam się gdzieś wyrazić co o nich sądzę. Nie spodziewałam się że w tak krótkim czasie zdobędę tylu obserwatorów i wyświetleń. Dziękuję wam !


7. E-book czy tradycyjna papierowa książka ?
Osobiście czytam bardzo dużo e-book'ów. Ale gdybym musiała wybrać to z pewnością były byto książki, nic nie jest lepsze od czucia książki gdy się ją czyta.


8. Którego bohatera mogłabyś nazwać swoja bratnią dusza ? Dlaczego ?
Chyba nie mam takiego bohatera. Z każdą postacią z książki czuję się blisko. I każda posiada jakąś moją cechę.


9. Czy masz jakieś zwierzątko ?
Tylko pieska, który tak naprawdę jest każdego członka mojej rodziny.


10. Jakiego blogera/blogerkę chciałabyś spotkać w realu ?
Ciebie ;)


11. Ulubiona przekąska ?
Uwielbiam płatki mogłabym je jeść cały czas. Potrafię nasypać sobie do miseczki i oglądać film jak z popcornem. 


No to chyba czas na moje pytania. Od razu ostrzegam że to nie będzie coś ambitnego !

1. Twoje ulubione miejsce do czytania ?
2. Słuchasz muzyki kiedy czytasz książki ? Jak tak to jakiej najczęściej ?
3. Wspomnienie z książkami ?
4. Książka którą bardzo byś chciała mieć ?
5. Z jaka postacią z książki chciałabyś się spotkać na żywo i dlaczego ?
6. Masz kogoś w realu z kim możesz pogadać o książkach ? Kto to taki ?
7. Twoja ulubiona ekranizacja książki ?
8. Czy jesz lub pijesz kiedy czytasz książki ? Jak tak to co ?
9. Książka która ci się nie podobała ?
10. Jaką książkę obecnie czytasz ?
11. Oglądasz jakieś seriale ? Jeśli tak to jakie ?


7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, pozwól, że odpowiem tutaj ^^
    1. Moim ulubionym miejscem jest przede wszystkim kanapa. Siedzę otoczona poduszkami i czuję pełen komfort. Potrzebuję również cappuccino i ciszę, żeby móc spokojnie zagłębić się w historię :3
    2. Raczej mi się nie zdarza, ale gdybym miała słuchać to na pewno wybrałabym jakieś soundtracki z filmów, anime... Po prostu zwykłą muzykę bez słów, żeby mnie nie rozpraszały
    3. Nie wiem, o co tak dokładnie chodzi... Mam wiele wspomnień z książkami, bo w końcu odgrywają znaczącą rolę w moim życiu, ale nie mam żadnego ekscytującego albo niespodziewanego, które wywarłoby wrażenie :D
    4. Trzecia część Nevermore Kelly Creagh oraz Dożywocie Marty Kisiel
    5. Ciężkie pytanie, jest wiele postaci z którymi chciałabym porozmawiać (przede wszystkim ożenić z męskimi bohaterami...), ale sądzę, że wybrałabym do rozmowy Celaenę Sardothien - miałybyśmy wiele tematów do obgadania m.in. książki, słodycze, zabójstwa... :D
    6. Moja przyjaciółka z którą zwyczajowo wymieniam się książkami i z którą się sprzeczam o różne rzeczy np. kogo kochamy w książce, kogo nienawidzimy...
    7. Miasto kości i Hobbit
    8. Cappuccino, ciastka i czasem Laysy :3
    9. Sporo ich było... Przyrzeczeni, Dotyk, Pakt złodziejki
    10. Czytam trzy naraz: Laboratorium, Zdążyc przed Panem Bogiem oraz Po zmierzchu Murakamiego ^^
    11. Jak na razie uzależniłam się od The 100 - serialu na podstawie książki, którą muszę przeczytać. Polecam jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Pragnę zaprosić ciebie na mojego nowiuśkiego bloga! :)
    Będę tam pisała recenzje książek. Mam nadzieję, że zajrzysz i zostaniesz.
    Pozdrawiam! ;***
    http://rezenzje-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wpisowi, dowiedziałam się kilku rzeczy tobie :)
    E-booki - ja czytam jak już muszę, jednak wersja papierowa ma swoją magię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele sie o Tobie dowiedziałam powinnas robić więcej takich postów :D
    Pozdrawiam !
    Ps. Śliczny blog. Wszystko jest czytelniejsze i przejrzyste.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację. Post z odpowiedziami już pojawił się na moim blogu ;)
    http://readwithnefmi.blogspot.com/2015/04/liebster-blog-award-8.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już przeczytałeś tego posta, to zostaw po sobie znak w postaci komentarza. Dla Ciebie to tylko chwilka a dla mnie znak że ktoś to jednak czyta. Będę wdzięczna za każdy komentarz nawet za krytykę, która mam nadzieję będzie uzasadniona. Napisz co ci się podoba lub nie a ja spróbuję nad tym popracować.
Dziękuję !